czwartek, 17 lipca 2014

Ziemia Kłodzka - Piękny zakątek mojej Ojczyzny.

Fragment Panoramy Racławickiej. Krótki Film.
 W tym roku postanowiłam pojechać z moją siostrą, w strony naszego dzieciństwa. Zaczęłyśmy od Wrocławia.  Tam obejrzałyśmy przepiękną Panoramę Racławicką, dzieło Jana Styki i Juliusza Kossaka. Wrażenia niesamowite. Ma się wrażenie jakby było się w środku wydarzeń. Zwiedziłyśmy też Stare Miasto. Bardzo wiele zmieniło się tam od mojego dzieciństwa i bardzo wczesnej młodości.
Wrocław jest nadal miastem o "tysiącu" mostów. Niezmiennie też leży nad Odrą po jej obu stronach.
A oto kilka fotek z tego cudnego miasta.
Piękny widok na Katedrę i Odrę no i oczywiście piękny widok, to również moja siostra.
Pięknie prezentuje sie moja siostra na tle tej fontanny.
Ale tutaj można sobie odpocząć.
Miejsce okazało sie zajete.
Piękna fontanna na Starym Rynku
Przed Katedrą Wrocławską.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

możesz dodać swój komentarz