sobota, 14 lipca 2012

Urodziny, Urodziny.........

"Mam trzy latka, trzy i pół, sięgam brodą ponad stół itd"
No właśnie, co prawda, nie sięgam jeszcze brodą ponad stół, ale mam się dobrze.  Bo właśnie dzisiaj skończyłem trzy latka. A na swoje urodziny zaprosiłem: mamę, tatę, dwie babcie, dziadka, no i mojego ojca chrzestnego.
Był tort i trzy świeczki, miałem trochę kłopotu z ich zdmuchnięciem, ale jakoś poszło. Babcie przyniosły prezenty, wujek Jacek też. A mama z tatą ugotowali przepyszny obiad.
Na zakończenie poszliśmy wszyscy na Mszę Świętą dziękczynną, za moje trzy latka życia i za moich kochanych rodziców.  Bardzo wszystkim dziękuję i polecam się za rok.
                                                                                                             Całkiem duży Michał.

2 komentarze:

  1. Michał, jesteś bardzo duży, dzielny i mądry. Ciekawe co to będzie za rok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok będę miał czwarte urodziny rok w przedszkolu.

      Usuń

możesz dodać swój komentarz