piątek, 30 sierpnia 2013

Mój Białystok.

Kilka dni temu wyruszyłam na spacer po moim przepięknym mieście.
Przeszłam przez centrum miasta, ale nic ciekawego się nie działo. Pomyślałam, że udokumentuję trochę, pięknych miejsc w moim mieście.
Najpierw odwiedziłam Pałac Branickich, dumę naszego miasta, zwanego również, Wersalem Północy.


 Następnie wyruszyłam d Parku, dumy przyrodniczej M. Białegostoku. Park ten został nazwany Plantami. Jest naprawdę piękny sami oceńcie.





Nie zapomniałam również o ogrodach, Jaśnie Państwa Branickich, Świeżo odnowione, ale jest co podziwiać. Zachęcam.
Jest wiele pięknych miejsc w moim ukochanym mieście. No i po tych atrakcjach wróciłam do mojego domu.

1 komentarz:

  1. Elu, świetny pomysł, zrobię taki post z moją Zieloną Górą. Dziękuję, że mogłam pospacerować po Twoim mieście. Przyznaję - Białystok jest bardzo piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

możesz dodać swój komentarz