wtorek, 26 sierpnia 2014

Niespodzianka.......

Podczas spotkania rekreacyjnego we Wspólnocie, zaproponowano mi pielgrzymkę pieszą do Częstochowy.
W pierwszej chwili pomyślałam sobie, że to jakiś żart. Przecież nie byłabym w stanie dojść do Częstochowy, nawet z Warszawy. Zapytałam księdza,  czy nie żartuje?  Był, jak najbardziej poważny.
Wtedy wyjaśnił mi, że będę potrzebna do przygotowywania kolacji, po przyjściu pielgrzymów na postój. Ponieważ w grupie "jajecznica", zawsze przygotowywane są posiłki na noclegu, a siostra, która to robiła, zachorowała. Nie będę więc musiała iść, chyba, że zechcę iść jakiś odcinek.
Poprosiłam o czas do namysłu.
Przemyślałam sprawę, a ponieważ kilkakrotnie obiecywałam sobie i Maryi, że będę chciała jaszcze raz pójść do NIEJ na Jasną Górę, postanowiłam pójść i zaufać Matce Bożej.
I poszłam.
Nie da się tego opisać, to trzeba przeżyć. Poniżej kilka fotek......
Ania ze Świdnika, ona bardzo mi pomagała.


 nie chce mi się siku, tylko próbowałam sie odpowiednio ustawić do zdjęcia, ha, ha

Kościół parafialny w Lewiczynie, tu był jeden z  postojów.
W tym przepięknym miejscu, był postój drugiego dnia, ludność tej miejscowości, częstowała pielgrzymów, tym czym miała. A czego tak nie było.........? ja osobiście zjadłam bardzo smaczny bigos, wg przepisu miejscowego i duuuuuuużo śliwek. Coś przepięknego. Istnieje jeszcze taka gościnność w mojej Ojczyźnie. Chwała Panu.
Ksiądz proboszcz, czeka już ze święconą wodą, aby "wygonić resztę......" z każdego z nas.

 No kropił dużo i obficie, a każdy chciał jeszcze, tak było gorąco......

grupa pokutna.....

Nareszcie moja kochana "jajecznica", na czele flagowi, ale przed nimi porządkowy.

byli pięknie w swoim zmęczeniu, a zarazem szczęśliwi.........

Ks, Mariusz "dowódca" tej gromadki,  przewodnik "jajecznicy"...

Również ks. Łukasz służył pomocą duchową i głosił "fajne " konferencje.....

W Poświetnem, było odnowienie przyrzeczeń małżeńskich, małżeństw pielgrzymkowych.

Grażynka - wieloletnia pielgrzymowiczka, oczywiście z grupy żółto-biało-żółtej, czyli "jajecznicy".

Lewiczyn -  Msza Święta.

Odpoczynek pielgrzymów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

możesz dodać swój komentarz